Transport, plata si garantia produselor

Transfer bancar, plata cu cardul sau plata ramburs.

Puteti cumpara produsele sau serviciile de pe site-ul www.atelieruldeadidasi.ro folosind urmatoarele instrumente de plata:

Ramburs la livrarea coletului

Contravaloarea produselor comandate poate fi achitata curierului chiar la livrarea acestora la adresa specificata de dumneavoastra.

Transfer bancar

Plata se poate face si prin virament bancar pe baza facturii fiscale, livrarea produselor urmand a se face dupa intrarea sumei (contravaloarea totala a facturii) in contul nostru.

Datele necesare pentru efectuarea platii prin transfer bancar sunt:

ATELIERUL DE ADIDAȘI SRL

Șoseaua București-Măgurele nr. 47 N, Bloc Tronson 1, Scara A, Etaj 2, Apartament 9, București sector 5,

Registrul Comertului: J40/16760/2020 CUI

CUI: 43413329

Cod IBAN RO42INGB0000999910960379

Telefon: 0726891133

Email: comenzi.online@atelieruldeadidasi.ro

LIVRAREA PRODUSELOR

Livrarea in Romania se face prin Sameday Curier. Coletul cu produsele comandate va ajunge la tine in 24-48 de ore de la momentul finalizarii comenzii. Transportul se realizeaza in deplina siguranta, curierul preia coletul si il aduce la destinatie in cele mai bune conditii.

Transportul este contra cost, pretul transportului apare defalcat in pagina finalizare comanda si in comanda primita pe email.

Plata se face RAMBURS, la primirea coletului sau in avans, prin virament bancar. Veţi achita suma de plată agentului care vă va livra coletul;

Avantajele trimiterii prin Curier Rapid:
Rapiditate – Livrarea se face în 24 ore / 48 ore în zilele lucrătoare ( Luni-Vineri | 10:00 – 17:00 )
Comoditate – datorită livrărilor ” Door to door”;
Siguranţă şi eficienţă;

Garantia produselor si a serviciilor

Garanția serviciilor

Din momentul primirii produselor curățate clientul are la dispoziție 72 de ore pentru a declara dacă este nemulțumit de rezultatul serviciilor prestate, prin trimiterea unui e-mail la adresa comenzi.online@atelieruldeadidasi.ro Astfel, prin trimiterea acestui e-mail clientul își poate manifesta opțiunea de a primi banii înapoi pentru serviciile plătite sau de a solicita o nouă curățare. În măsura în care clientul solicită o nouă curățare clientul renunță ulterior la posibilitatea de a solicita banii înapoi pentru serviciul prestat. Garanția nu se aplică în cazul serviciilor de igienizare, acestea fiind garantate de testele efectuate de către producător.

Garantia produselor achizitionate din magazinul online

Magazinul de adidasi SRL ofera o garantie de 14 zile calendaristice, conform legislatiei in vigoare. Termenul incepe din momentul in care comanda ajunge la client. Conditiile de garantie sunt in conformitate cu legislatia in vigoare. Garantia acordata nu afecteaza drepturile conferite prin legea consumatorului si este in conformitate cu prevederile OG nr 21/1992 privind Protectia Consumatorilor, cu modificarile ulterioare, si legea nr 449/2003.

Garantie 14 zile la primirea comenzii.

Atelieruldeadidasi.ro garanteaza respectarea drepturilor conferite de Legea nr. 677/2001. Aceste drepturi pot fi exercitate prin intermediul unei simple cereri scrise si semnate ce va fi trimisa pe email la adresa contact@atelieruldepantofi.ro

In cazul în care preţurile sau alte detalii referitoare la produse/promoţii au fost afişate greşit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greşit în baza de date, ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs şi de a anunţa clientul telefonic/e-mail în cel mai scurt timp, despre eroarea aparută, dacă produsul nu s-a livrat încă.